Copywriting

Copywriting – texty na míru

Kvalitní obsah pomáhá vylepšit pozice vašeho webu ve vyhledávačích (Gooogle, Seznam) v rámci tzv. organického vyhledávání a jeho význam dnes raketově stoupá nejen u informačně zaměřených webů, ale také u e-shopů. Ale tohle už asi víte a řešíte. Jinak byste na tyto stránky do sekce copywriting nezabrousili.

copywriting a copyediting psaní textů na míru

S čím vám v rámci copywritingu mohu pomoci?

Prakticky se vším, co se týče vytváření internetového obsahu na míru, bez ohledu na to, zda se jedná o informační web, e-shop nebo sociální sítě:

  • Vytvořím čtivé texty na web
  • Napíšu článek pro váš blog, magazín
  • Napíšu smysluplný PR článek pro podporu prodeje produktu
  • Otextuji kategorie vašeho e-shopu (včetně titulků a meta popisů)
  • Vytvořím produktové popisky
  • Vymyslím příspěvek na sociální sítě

To vše výstižně, srozumitelně, účelně, bez chyb, s ohledem na cílovou skupinu a klíčová slova.

A když si budu chtít od vymýšlení textů na chvíli odpočinout, přepíšu vám v mezičase audiozáznam podcastu, videa či přednášky do textové podoby. Přepis textu ode mě budete mít nejen rychle, ale také včetně jazykové korektury. Detaily této služby zde.

Představu o mém způsobu psaní si můžete udělat zde v ukázkách realizovaných zakázek.

Ptáte se, kolik vás to vše bude stát?

Na ceně se spolu dohodneme individuálně. Nemám stanovenu pevnou sazbu. U zakázky vždy zohledňuji více faktorů např. charakter služby, rozsah textu i to, zda od vás dostanu základní podklady, nebo si je budu muset dohledat sama.

  • Základní sazba za napsaný článek je od 200 Kč/NS (NS = 1 normostrana, tj. 1 800 znaků včetně mezer, přibližně 250 slov běžného textu.)
  • U stálých klientů, pravidelných zakázek či jednoduchých témat může být sazba nižší.
  • V případě otextování informačního webu (homepage, podstránky apod.) pracuji za hodinovou sazbu 400 Kč/h.
copywriting kvalitně a levně

Co píšu nejraději?

Texty, které mají smysl a které zákazníkovi/čtenáři poskytnou odpovědi na jeho otázku či problém.

Nejvíce zkušeností mám s psaním textů zaměřených na zdravý životní styl, osobní rozvoj, cestování, outdoor, sport, přírodní kosmetiku, hodinky a elektromobilitu. Prakticky ale po nastudování podkladů mohu zpracovat jakékoli téma vyjma níže uvedených.

Co naopak nedělám a o čem nepíšu?

Upřímně a otevřeně: Nepíšu zadarmo. Ani za 50 Kč za normostranu ne. Vážím si svého času a hodnoty své práce si cením. Nevěnuji se ani tématům, která mi nejsou blízká (morálně, eticky či jim zkrátka nerozumím tak dobře, abych si o nich troufla psát na odborné úrovni). Patří sem např. právo, legislativa, finance (burza, kryptoměny), bankovnictví, pojišťovnictví, půjčky, specializované vědní obory.

Nedohodneme se bohužel ani v případě, kdy hledáte „kopíka“, co denně vysype z rukávu 10 vatových PR článků, zaměřených na co nejvíce klíčových slov, nikoli na užitek pro koncového uživatele.

COPYWriting tvorba textů na míruDobrý text se zpravidla sám nevymyslí, nenapíše a nezkontroluje za dvacet minut.

Kdo tvrdí, že ano, ten nelže. Ale v takovém případě je více než jisté, že se nebude jednat o nejlepší, originálně pojatý, vybroušený text.

Pravda, zkopírovat článek ze zahraničního zdroje, prohnat ho přes google translator a trochu poupravit nezabere mnoho času. Ale takhle to zvládnete i vy sami, na takovou práci si nepotřebujete najímat placeného copywritera.

Myslíte to s obsahem vašeho webu vážně? Chcete budovat skutečně kvalitní obsah nejen pro vyhledávače, ale pro lidi? Ozvěte se, určitě nějaké rozumné řešení nalezneme.

Přesunout se na začátek